Důležité upozornění: Tyto podmínky obsahují ustanovení o závazném rozhodčím řízení a zřeknutí se hromadné žaloby. Přečtěte si je prosím pozorně, protože ovlivňuje vaše zákonná práva, jak je podrobně popsáno v části o závazné individuální arbitráži níže.
VŠEOBECNÉTyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem Dovhan IT Centrum s.r.o., IČO: 22002375 , se sídlem U Hájovny 900, 252 43 Průhonice, IBAN: CZ34 0800 0000 0066 9018 9329, otevřená u bance Česká spořitelna právně zastoupenou jednatelka
Nataliie Dovhan (dále jen škola), a zákazníkem (rodičem/zástupcem dítěte), který objednává tábory.
Tato smlouva upravuje váš přístup a používání: (a) stránek impactacademies.cz (b) různých mobilních softwarových aplikací „impact Academies & Camps“ („mobilní aplikace“) a (c) všech soukromých přístupových portálů pro studenty a rodiče středisek „Impact Academies & Camps“ („portál(y)“). V této smlouvě používáme termíny „my“ nebo „nás“ pro společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. obchodující pod názvem Impact Academies & Camps. Termín „Platforma“ používáme pro označení Webových stránek, mobilních aplikací a Portálu(ů) dohromady, jednotlivě i v jakékoli kombinaci. Tato smlouva je zamýšlena jako široce platná a řídí se jí veškerý přístup a používání Platformy, informací nebo obsahu obsaženého v Platformě a všech aspektů Služeb (definovaných níže).
Používáním platformy vyjadřujete souhlas s touto smlouvou.
Pokud s touto smlouvou nesouhlasíte, nesmíte platformu používat.Prohlašujete, že jste způsobilí být vázáni touto smlouvou a jste právně oprávněni provádět veškeré rezervace a nákupy, nebo pokud jednáte jménem společnosti nebo jiné osoby či subjektu, že jste oprávněni zavazovat a provádět tyto rezervace a nákupy jménem této společnosti, osoby nebo subjektu. Abychom zjistili, zda dodržujete tuto smlouvu, můžeme monitorovat váš přístup a používání platformy a služeb v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů.
TATO SMLOUVA UZAVÍRÁ TRVALOU PRÁVNÍ SMLOUVU MEZI VÁMI A SPOLEČNOSTÍ DOVHAN IT CENTRUM S.R.O. (pod obchodním názvem IMPACT ACADEMIES & CAMPS). POUŽÍVÁNÍM, NÁVŠTĚVOU NEBO PROHLÍŽENÍM PLATFORMY NEBO SLUŽEB PŘIJÍMÁTE TUTO SMLOUVU A SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE SE JÍ BUDETE ŘÍDIT. POKUD S TĚMITO PODMÍNKAMI NESOUHLASÍTE, NEMĚLI BYSTE PLATFORMU NEBO SLUŽBY POUŽÍVAT.
Na některé funkce Platformy a/nebo Služby se mohou vztahovat další podmínky, které budou uvedeny v souvislosti s těmito funkcemi. Veškeré takové dodatečné podmínky jsou do této smlouvy začleněny formou odkazu. V případě rozporu mezi dodatečnými podmínkami a jakýmkoli ustanovením této Smlouvy mají přednost dodatečné podmínky, avšak pouze s ohledem na Stránky, Portál(y) a/nebo jakoukoli Službu (definovanou níže), na kterou se dodatečné podmínky vztahují.
Společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. (pod obchodním názvem Impact Academies & Camps) si vyhrazuje právo tuto smlouvu kdykoli upravit, změnit nebo aktualizovat bez předchozího upozornění. Změny nabývají účinnosti okamžitě po jejich zveřejnění na platformě. Vaše další používání Platformy a/nebo jakékoli Služby (definované níže) po zveřejnění změn představuje potvrzení a přijetí Smlouvy a jejích změn. S výjimkou případů uvedených v tomto odstavci nelze tuto Smlouvu měnit.
Preambule1. Smluvní strany prohlašují, že jsou způsobilé uzavřít tuto smlouvu, stejně jako způsobilé nabývat v rámci právního řádu vlastním právním jednáním práva a povinnosti.
Předmět smlouvy1. Na základě této smlouvy uzavřené mezi shora uvedenými smluvními stranami bude dítěti poskytováno místo v
dětském denním denním táboře za následujících podmínek.
● Délka jedné směny (týdne) je 5 pracovních dnů od pondělí do pátku.
● Pracovní doba tábora je od 9.00 do 17.00 hodin.
● Počet dětí ve skupině je 10 osob, 2 učiteléna skupinu.
● Škola poskytuje tři jídla denně: lehká snídaně, kompletní oběd (teplá jídla provádí partnerská organizace – Smakolyky s.r.o. - na adrese J. Masaryka, 36, 12000 Praha 2-Vinohrady), odpolední svačina.
2. Škola se zavazuje poskytovat ditěti v rámci své činnosti služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře, a to v souladu s touto smlouvou, obecně závaznými právními předpisy, školním vzdělávacím programem a interními předpisy vydanými školou, během roku 2025. Konkrétní termíny účasti dítěte na táboře si strany dohodnou v příloze č. 1 této smlouvy.
Vše popsané v tomto článku se pro účely smlouvy společně dále nazývá jen " služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře".
3. Služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře bude škola poskytovat ve vlastním školním areálu, případně v jiných objektech a zařízeních určených školou.
Hlavní adresa pro denní tábor – Náměstí Míru 820/9, 12000 Praha 2-Vinohrady.
Platební podmínky1. Rodiče dítěte se zavazují hradit za poskytování služeb platby ve stanovené výši, a to po dobu trvání této smlouvy, a jsou splatny na účet poskytovatele Skoly uvedený dale nebo v hotovosti, dle níže uvedených platebních podmínek. Úhrada - připsání na účet.
2. Číslo účtu: 6690189329/0800
IBAN: IBAN CZ 34 0800 0000 0066 9018 9329,
SWIFT/BIC: GIBACZPX
3. Platba se provádí na základě faktury vystavené školou, při platbě v hotovosti vystavuje Škola doklad o zaplacení.
4.
Uhrada 100 procent musí být provedena nejpozději 1. den každého nového týdne konání tábora; V případě neuhrazení platby za první a kterýkoli další týden tábora má Škola právo odmítnout Rodičovi přijetí dítěte na tento nezaplacený týden.5. V případě nemoci dítěte v týdnu tábora: přesun na jiné směny.
6.
Cena zahrnuje: směnnou činnost, školící materiály, oběd, svačiny a pitný režim.
Cena nezahrnuje: platbu vstupenek pro případné další činnosti (na výstavy, muzea atd.);
7. Cena taboru nezahrnuje žádné úrazové pojištění účastníků.
8. V případě vládních opatření, karantény či opatření vyhlášeného hygienickou stanicí pro danou školu platí následující kompenzace - рřevedení na jinou aktivitu /např. Kurz nebo denní tábor/ - 100% poměrné částky za dané období.
9. V případě, že jde do karantény pouze daný účastník a nikoli celá škola, jde o překážky na jeho straně /bere se jako nemoc/ a účastník si může nahradit zameškané lekce účastí na náhradní lekci.
Práva a povinnosti smluvních stran1.
Škola je povinna poskytnout dítěti mimoškolní služby denních táborů. Škola je dále povinna informovat o všech rozhodných skutečnostech rodiče dítěte, např. telefonicky či elektronicky, na osobních schůzkách.
2. Veškeré informace o dítěti je škola povinna sdělovat pouze rodiči, který má dítě ve své péči.
3. V případě nezvládnutých kázeňských problémů s účastníkem si Škola vyhrazuje právo vyloučit jej a uplatnit příslušný storno poplatek.
4. Tabory probíhají bez přítomnosti rodičů.
5. Děti nesmí opustit bez souhlasu vedoucích instruktorů objekt či prostory. Při veškerých pohybových aktivitách je dítě povinno dbát pokynů vedoucích, nevzdalovat se od skupiny. Dle pokynů vedoucích děti nesmí chodit bez souhlasu na určitá místa.
Děti musí respektovat pokyny vedoucích.
V případě zdravotních problémů musí dítě tyto problémy neprodleně nahlásit vedoucímu. Je zakázáno užívat léků bez souhlasu vedoucího (i vlastní léky - nutno oznámit vedoucímu).
Děti by měly dodržovat zásady slušného chování. Je přísně zakázáno užívání vulgarismů.
6.
Rodiče dítěte se zavazují před začátkem prvního týdne tábora poskytnout kopii občanského dokladu a pojištění dítěte.
V den nástupu dítěte na tábor je nutné odevzdat vedoucímu potvrzení o zdravotní způsobilosti dítě vykonávat pohybové aktivity a potvrzení o bezinfekčnosti. Dále upozornění o veškerých zdravotních problémech, které mohou jakkoliv bránit dítěti vykonávat pohybové aktivity, popřípadě seznámit vedoucí s veškerými zdravotními omezeními
Rodiče dítěte jsou dále povinni:
a) oznamovat škole a školskému zařízení svoje údaje jimiž rodiče dítěte disponují, např. místo trvalého pobytu, adresu pro doručované písemností, telefonické spojeni, další údaje /např. svěření dítěte do péče jednomu z rodičů/, které jsou podstatné pro taboru,
b) řídit se pokyny školy pro rodiče,
c) vytvořit dítěti vhodné podmínky pro jeho pobytu v táboře,
d) informovat školu o změnách ve skutečnostech, které jsou podstatné pro průběh taboru, zejména o změnách zdravotní způsobilosti či zdravotních obtížích,
e) vyzvedávat si dítě po ukončení dne (17h), a to osobně nebo prostřednictvím jini zmocněné osoby, jejíž údaje nahlásí písemně škole. Každý den po ukončení příměstského tábora si dítě vyzvedne zákonný zástupce, popřípadě jiný doprovod. Pokud by dítě mělo odcházet po ukončení bez doprovodu. Je nutné ráno při předání dítě vedoucímu současně předat dokument, ve kterém bude uvedeno, že dítě může po ukončení odcházet samo, a že je za něj přebírána zodpovědnost.
7. Rodiče dítěte souhlasí s přivoláním lékaře nebo s odvozem dítěte do nemocnice a s jeho ošetřením v případě, že dítě onemocní nebo se mu stane úraz. Rodiče jsou povinni se dostavit neprodleně do školy, budou-li informováni, že jejich dítě je nemocné nebo zraněné. Dále zplnomocňují zaměstnance školy poskytnout dítěti první pomoc.
8.
Rodiče souhlasí s tím, že jejich dítě může v doprovodu zaměstnanců školy jít na procházky, výlety a exkurze, které zahrnují přepravu. Dopravním prostředkem může být autobus, minibus, automobil pracovníků, vlak nebo městská hromadná doprava. Rodiče také potvrzují souhlas, že děti v doprovodu zástupců školy půjdou na oběd, který bude organizovat Smakolyky s.r.o. - na adrese J. Masaryka, 36, 12000 Praha 2-Vinohrady.
9. Rodiče souhlasí s tím, že škola může dítě fotografovat a pořizovat záznamy z výuky pro informační a prezentační účely školy. Rodiče souhlasí s tím, aby poskytovatel bezplatně reprodukoval a používal jméno, podobizny a hlas dítěte v různých tiskových, zvukových a obrazových médiích. Příjemce uděluje poskytovateli veškerá práva k materiálům vytvořeným v rámci poskytování kurzu a souhlasí s jejich umístěním, zveřejněním a zobrazením v jakémkoli médiu, společně nebo samostatně.
10. V závislosti na vývoji technologií má škola právo kdykoli změnit program jednotlivých kurzů.
Škola si vyhrazuje právo jednostranně změnit rozvrh přednášek a také vyměnit lektora.
V každém případě škola garantuje, že úroveň kvalifikace jejích lektorů je pro vedení tohoto typu kurzu dostatečná, všichni lektoři školy mají potřebné vzdělání v tomto oboru a praktické zkušenosti v tomto oboru.
Informace o změnách jsou účastníkům poskytovány na našich webových stránkách, na recepci školy, dále e-mailem, přes WhatsApp a dalšími dohodnutými messengery.
Rodiče souhlasí s tím, že kurzy jsou vedeny v češtině, a v případě potřeby dodatečně ruštině, ukrajinštině, angličtině. V případě, že některý z uvedených jazyků není pro ditě vhodný pro porozumění kurzu, je rodič povinen při podpisu této smlouvy na tuto skutečnost upozornit školu, aby zajistila řádný překlad informací pro ditě. Pokud rodič při podpisu smlouvy nevyjádří nesouhlas s některým z uvedených jazyků, má se za to, že škola svou povinnost splnila odpovídajícím způsobem poskytnutím informací v kterémkoli z nich nebo v jakékoli jejich kombinaci.
11. Ditě a rodič je, kromě jiných povinností stanovených touto smlouvou a jinými obecně závaznými právními předpisy, povinen:
a) účastnit se případného programu či aktivit připravených školou
b) dodržovat školní řád, vnitřní předpisy školy a další předpisy a pokyny školy, včetně předpisů zajišťujících ochranu zdraví a bezpečnost
c) plnit pokyny pedagogických i nepedagogických pracovníků školy vydané v souladu s obecně závaznými právními předpisy, školním řádem a vnitřními předpisy školy
d) oznamovat škole a školskému zařízení svoje údaje, např. místo trvalého pobytu, adresu pro doručovaní písemností, telefonické spojeni, další údaje, které jsou podstatné pro průběh vzdělávání a využívání školských služeb.
12. Zpětné omlouvání lekcí není možné z žádných důvodů, neomluvené lekce propadají a nevzniká za ně nárok na náhradu.
Bezpečnostní a hygienická pravidla1. Učitel přebírá odpovědnost za dítě pouze po dobu trvání tábora ve výše uvedeném režimu. Rodiče upřesní předem osoby, kterým může Učitel dítě vydat.
2. Taboru se mohou účastnit pouze zdravé děti. Pokud by dítě vykazovalo zjevné známky onemocnění, je Učitel oprávněn zrušit dítěti učastí.
3. Do prostor školy a učebny je zakázáno nosit předměty ze skla a potraviny, drogy či jiné toxické a nebezpečné předměty.
4.
Pokud je potřeba zajistit dítěti individuální stravování, které zajišťuje rodič, jsou podmínky takového stravování dohodnuty se Školou před začátkem každého nového týdne tábora dodatečně.
5.
Škola upozorňuje, aby účastník tábora nenosil s sebou drahou elektroniku, fotoaparát, případně jiné cennosti (šperky, hodinky). Z důvodu charakteru akcí nemůže odpovídat za případné ztráty. Pokud účastník této výzvy přesto neuposlechne, Škola neodpovídá za ztrátu věcí dítěte.6. Vzhledem k tomu, že děti jsou vyučovány s použitím drahého školního vybavení, vyjadřují rodiče podpisem této smlouvy souhlas s uhrazením nákladů na toto vybavení v případě, že je dítě úmyslně nebo z nedbalosti rozbije nebo znefunkční. Rodič se v tomto případě zavazuje po dohodě se školou uhradit opravu zařízení nebo pořídit nové v závislosti na typu poruchy a případné rychlosti opravy. V každém případě zůstává volba řešení situace na škole a rodič se zavazuje vyhovět do 3 dnů od podání žádosti školy o kompenzaci potvrzené posudkem odborníka. Ukončení smluvního vztahu1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem zaplacení tábora.
2. Zrušení musí být provedeno písemně na adresu Skoly. V případě odstoupení od smlouvy mimo tuto vyhrazenou lhůtu budou uplatněny storno poplatky dle platebních podmínek.
V případě ukončení smlouvy z podnětu klienta do 21 a více dnů před zahájením uhrazeného kurzu se náklady vrací v plné výši. Pokud bude Škola informována v kratší lhůtě, ale v každém případě více než 10 dní před zahájením kurzu, Škola vrátí Klientovi 50 % nákladů.
Pokud bude smlouva ukončena z podnětu klienta od 9 až 3 dnů před zahájením kurzu, bude klientovi vráceno 20 % zaplacených nákladů, v případě oznámení méně než 3 dnů předem, škola si vyhrazuje právo rozhodnout o ponechání plné ceny zaplacených nákladů. Tyto podmínky jsou dány tím, že skupina na kurz je nabrána předem a škola v každém případě nese náklady na úhradu pronájmu prostor, kde se kurz koná, úhradu nákladů na služby lektorů, kteří kurz vedou, a další výdaje, bez ohledu na to, zda se jeden z klientů kurzu účastní či nikoli.
3. Pro dobu od doručení výpovědi škole do doby ukončení smluvního vztahu je povinností rodičů dítěte i nadále hradit školné ve smluvené výši.
4. Kromě způsobu shora uvedeného lze tuto smlouvu ukončit též:
a) písemnou dohodou smluvních stran
b) uplynutím 10 kalendářních dnů, po které trvalo prodlení rodičů s placením jakékoliv částky, na kterou škole vznikl nárok podle této smlouvy, pokud nedojde ze strany školy jednostranně k prodloužení této lhůty, když tímto nejsou dotčena práva školy na náhradu škody, úhradu smluvní pokuty, popřípadě dalších sankcí uvedených v této smlouvě
c) jiným, zákonem stanoveným důvodem
5. Prodlení se zaplacením plateb v délce vyšší než 10 dnů je pro školu vždy důvodem pro okamžitou výpověď této smlouvy bez výpovědní lhůty, záleží však na vedení školy, zda tuto možnost využije.
6. Okamžitou výpovědí ze strany školy nezaniká škole nárok na úhradu platby za výpovědní dobu, jak je uvedeno v této smlouvě. Výpovědí se rozumí doporučený dopis, který bude zaslán prostřednictvím poštovního přepravce na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy či předán rodiči dítěte.
Salvatorní ustanoveníV případě, že některá ustanovení této smlouvy jsou nebo se stanou neúčinná, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy účinná. Strany se zavazují nahradit neúčinná ustanovení této smlouvy ustanovením jiným, účinným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního neúčinného.
Sankční ustanoveníSankční podmínky jsou stanoveny s ohledem na možné porušení podmínek smlouvy ze strany rodičů. Je však třeba upozornit, že pokud rodiče vypoví smlouvu řádným způsobem a ve stanoveném termínu, nevystavují se riziku smluvní pokuty.
1. V případě prodlení s placením jakékoliv platby ve prospěch Školy ve sjednaném termínu náleží tomuto zákonný úrok z prodlení ve výši stanovené zákonem z dlužné částky za každý den prodlení.
2. V případě, že bude rodiči dítěte zasílána ze strany Školy upomínka týkající se neuhrazené jakékoliv platby, k níž se rodič podpisem této smlouvy zavázal, má poskytovatel právo účtovat si za tento úkon částku 300,- Kč za každou upomínku. Úhrada takto vzniklých nákladů bude připočítána k neuhrazenému dluhu a může být vymáhána.
3. Vyúčtování sankcí proběhne formou vystavení faktury a jejího zaslání na adresu rodičů, se splatností 14 dní od data vystavení a úhrady na účet zařízení poskytovatele.
Závěrečná ustanovení1. Rozhodným právem v dané věci je české právo, české zákony, a pro rozhodování sporu je místně a věcně příslušný soud ČR, a to I. stupně.
2. Práva spotřebitele z vadného plnění.
(a) Rodiče jako Zájemce – spotřebitel je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) písemně u jednatele společnosti, Sídlo: U Hájovny 900, 252 43 Průhonice, na adrese sídla provozovatele (škola). Uplatnění reklamace se řídí ustanoveními § 13 a 19 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele “).
(b) Provozovatel je povinen reklamaci zájemce přijmout a vydat zájemci písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace a jakým způsobem zájemce reklamaci požaduje vyřídit; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
(c) Jednatel provozovatele nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízená bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění vady, pokud se provozovatel se zájemcem nedohodne na delší lhůtě.
(d) Zájemce bere na vědomí, že neúspěch ve věci, pokud není prokazatelně zaviněn hrubým opomenutím, nedbalostí nebo úmyslným jednáním provozovatele, není důvodem pro uplatnění reklamace ze strany zájemce.
3. Mimosoudní řešení sporu
(a) Zájemce v postavení spotřebitele má právo v souladu s ust. § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení sporů s provozovatelem, pokud tyto spory vyplývají ze smlouvy mezi provozovatelem a zájemcem.
(b) Mimosoudní řešení sporu se zahajuje na návrh spotřebitele. Předpokladem podání návrhu je podle § 20n odst. 2 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele předchozí uplatnění práva, které je předmětem sporu, u provozovatele. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy zájemce uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u provozovatele poprvé.
4. Veškerá komunikace mezi stranami bude probíhat písemně a musí být předložena buď osobně, podpisem nebo e-mailem. E-mailová adresa osoby pověřené dodavatelem je
team@impactacademies.cz.