IMPACT ACADEMIES & CAMPS
PŘEDSTAVENO
DOVHAN IT CENTRUM s.r.o.
Tilda Publishing
OBHODNÍ PODMÍNKY


OBHODNÍ PODMÍNKY - KURZY
(VOP-KURZY)

Důležité upozornění: Tyto podmínky obsahují ustanovení o závazném rozhodčím řízení a zřeknutí se hromadné žaloby. Přečtěte si je prosím pozorně, protože ovlivňuje vaše zákonná práva, jak je podrobně popsáno v části o závazné individuální arbitráži níže.

VŠEOBECNÉ

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem (Dovhan IT Centrum s.r.o., IČo: 22002375 , se sídlem U Hájovny 900, 252 43 Průhonice ) a zákazníkem (rodičem/zástupcem dítěte), který objednává kurzy.
Tato smlouva upravuje váš přístup a používání: (a) stránek impactacademies.cz (b) různých mobilních softwarových aplikací „impact Academies & Camps“ („mobilní aplikace“) a (c) všech soukromých přístupových portálů pro studenty a rodiče středisek „Impact Academies & Camps“ („portál(y)“). V této smlouvě používáme termíny „my“ nebo „nás“ pro společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. obchodující pod názvem Impact Academies & Camps. Termín „Platforma“ používáme pro označení Webových stránek, mobilních aplikací a Portálu(ů) dohromady, jednotlivě i v jakékoli kombinaci. Tato smlouva je zamýšlena jako široce platná a řídí se jí veškerý přístup a používání Platformy, informací nebo obsahu obsaženého v Platformě a všech aspektů Služeb (definovaných níže).

Používáním platformy vyjadřujete souhlas s touto smlouvou. Pokud s touto smlouvou nesouhlasíte, nesmíte platformu používat.

Prohlašujete, že jste způsobilí být vázáni touto smlouvou a jste právně oprávněni provádět veškeré rezervace a nákupy, nebo pokud jednáte jménem společnosti nebo jiné osoby či subjektu, že jste oprávněni zavazovat a provádět tyto rezervace a nákupy jménem této společnosti, osoby nebo subjektu. Abychom zjistili, zda dodržujete tuto smlouvu, můžeme monitorovat váš přístup a používání platformy a služeb v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů.

TATO SMLOUVA UZAVÍRÁ TRVALOU PRÁVNÍ SMLOUVU MEZI VÁMI A SPOLEČNOSTÍ DOVHAN IT CENTRUM S.R.O. (pod obchodním názvem IMPACT ACADEMIES & CAMPS). POUŽÍVÁNÍM, NÁVŠTĚVOU NEBO PROHLÍŽENÍM PLATFORMY NEBO SLUŽEB PŘIJÍMÁTE TUTO SMLOUVU A SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE SE JÍ BUDETE ŘÍDIT. POKUD S TĚMITO PODMÍNKAMI NESOUHLASÍTE, NEMĚLI BYSTE PLATFORMU NEBO SLUŽBY POUŽÍVAT.

Na některé funkce Platformy a/nebo Služby se mohou vztahovat další podmínky, které budou uvedeny v souvislosti s těmito funkcemi. Veškeré takové dodatečné podmínky jsou do této smlouvy začleněny formou odkazu. V případě rozporu mezi dodatečnými podmínkami a jakýmkoli ustanovením této Smlouvy mají přednost dodatečné podmínky, avšak pouze s ohledem na Stránky, Portál(y) a/nebo jakoukoli Službu (definovanou níže), na kterou se dodatečné podmínky vztahují.

Společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. (pod obchodním názvem Impact Academies & Camps) si vyhrazuje právo tuto smlouvu kdykoli upravit, změnit nebo aktualizovat bez předchozího upozornění. Změny nabývají účinnosti okamžitě po jejich zveřejnění na platformě. Vaše další používání Platformy a/nebo jakékoli Služby (definované níže) po zveřejnění změn představuje potvrzení a přijetí Smlouvy a jejích změn. S výjimkou případů uvedených v tomto odstavci nelze tuto Smlouvu měnit.

Přijetí
1. Přijetí na Impact Academies & Camps závisí na dostupnosti centra (center), lektora (lektorů), kurzu (kurzů) a vhodnosti studentů.
2. Impact Academies & Camps mohou odmítnout přijetí jakéhokoli studenta, kterého mohou důvodně považovat za nevhodného pro daný kurz. Impact A&C si vyhrazuje právo přijmout opatření, která důvodně považuje za nezbytná k udržení kázně, zajištění bezpečnosti a blaha zaměstnanců a studentů.
3. Impact Academies & Camps se může rozhodnout, že před zápisem studenta do kurzu uspořádá hodnotící sezení, a má právo tuto službu zpoplatnit.
4. Účast na ochutnávce nezaručuje místo v kurzu.
5. Vzhledem k omezenému počtu míst Impact Academies & Camps často pracují podle zásady „kdo dřív přijde, ten dřív mele“. Centrum si vyhrazuje právo přidělit rezervované místo jinému studentovi, pokud nebyla uhrazena celá částka.
6. Místo na kurzu je potvrzeno až po obdržení plné platby za kurz (nebo v některých případech po obdržení registračního poplatku).
7. Impact Academies & Camps si vyhrazuje právo zrušit potvrzenou rezervaci (i po zaplacení plné částky), a to mimo jiné z důvodů přeplněných kurzů, dostupnosti lektorů nebo nepředvídatelných okolností.
8. Žádný student nemůže být přijat, dokud rodič nebo zákonný zástupce nevyplní zápisový formulář, nepotvrdí podmínky a nezaškrtne je ve fázi platby a nevrátí jej Impact Academies & Camps.

Poplatky
1. Všechny platby jsou ve formě předplatného a jsou přijímány prostřednictvím opakovaných automatických plateb prostřednictvím služby Stripe. Platby jsou vybírány automaticky ve stejný den každého měsíce od okamžiku, kdy rodič zahájil předplatné a provedl první platbu. Např. pokud byla první platba provedena 4. září, opakující se platby budou vybírány 4. dne každého měsíce. Zápisné a ostatní poplatky budou zpracovány samostatně.
2. Roční platba - pro případnou slevu musí být celá platba přijata do 14 kalendářních dnů od obdržení faktury. Tuto platbu lze přijmout prostřednictvím platebního odkazu Stripe nebo bankovním převodem. Platba za celý 9měsíční program bude nastavena jako jednorázová platba.
3. Měsíční nebo termínovaná platba (každé 3 měsíce) - Měsíční poplatky se platí měsíc předem prostřednictvím metody předplatného Stripe. Nastaví se jako opakovaná platba (každý měsíc / každé 3 měsíce), která bude automaticky zpracována prostřednictvím služby Stripe jako opakovaná automatická platba. Platby jsou automaticky vybírány ve stejný den každého měsíce od okamžiku, kdy rodič zahájil předplatné a provedl první platbu. Např. pokud byla první platba provedena 4. září, opakující se platby budou vybírány 4. den každého měsíce. Zápisné a ostatní poplatky budou zpracovány samostatně.

Vaše právo na zrušení
1. Členství můžete zrušit do 14 dnů od jeho zahájení. Vrátíme vám všechny platby za členství (včetně vstupních poplatků), které jsme od vás obdrželi, po odečtení částky na pokrytí lekcí, které jste již absolvovali do okamžiku zrušení. Vrácení peněz provedeme do 14 dnů stejným způsobem, jaký jste použili k platbě.
2. Pokud chcete členství zrušit po uplynutí počáteční 14denní lhůty na rozmyšlenou, platí níže uvedená pravidla pro zrušení členství.

Storna a náhrady
1. Studenti/rodiče mají nárok na bezplatné zrušení rezervace kdykoli podle níže uvedeného postupu. Rodiče mohou sami zastavit automatické platby v aplikaci Stripe, ale zároveň musí společnosti Impact A&C nejpozději 14 dní před další platbou oznámit, že chtějí od kurzu odstoupit. Je povinností studenta nebo jeho zákonného zástupce, aby se při platbách zaregistroval s platným e-mailem a udržoval tento e-mail funkční, aby mu chodily upomínky o platbě. Pokud dojde ke změně způsobu komunikace studenta nebo jeho opatrovníka, důrazně mu doporučujeme, aby nás kontaktoval a poskytl aktualizované informace na adrese team@impactacademies.cz.

Po zrušení automatického předplatného přímo rodičem a po oznámení společnosti Impact A&C bude mít rodič stále přístup k již zaplaceným lekcím a bude se jich moci účastnit. Za zbývající již zaplacené lekce nebude poskytnuta žádná náhrada.

Po obdržení žádosti o zrušení od studenta nebo jeho zákonného zástupce, kterou potvrdí Impact Academies & Camps, se postupuje následovně:
V případě měsíčních splátek (v rámci měsíčních klouzavých, tříměsíčních a devítiměsíčních balíčků) bude storno provedeno zdarma bez uplatnění sankcí. V aktuálním měsíci budete mít stále přístup ke službám, ale všechny následující lekce v následujících měsících (počínaje 1. dnem v měsíci) budou bezplatně zrušeny.
U plateb v plné výši (v rámci 3měsíčních, 9měsíčních balíčků) bude bezplatné zrušení zpracováno bez uplatnění sankcí. Po zbytek předplaceného období (3 měsíce nebo 9 měsíců) budete mít stále přístup ke službám.
Za zakoupené služby, které se rozhodnete zrušit, nemáte nárok na vrácení peněz. Naše franšízová místa používají registrace k předvídání a získávání zdrojů potřebných k poskytování služeb studentům. Vrácení peněz za zrušené registrace studentů proto může mít negativní dopad na Služby poskytované ostatním studentům.
Pokud se rozhodnete zrušit Služby uprostřed předplaceného období, můžete si zvolit, zda budete mít i nadále přístup ke Službám po zbytek předplaceného období, nebo zda bude váš přístup ukončen, ale bez náhrady nebo poměrné části poplatků. To platí pro předplatné na 3 měsíce a 9 měsíců, které bylo uhrazeno v plné výši.

2. Pokud se rodič/student rozhodne přestat platit, Impact Academies & Camps má právo studenta z kurzu stáhnout a požadovat zaplacení všech nezaplacených lekcí, které již uskutečnil.

3. Odstoupení od kurzu je akceptováno pouze na základě písemného potvrzení rodiče/studenta, kterým Impact Academies & Camps informuje o svém záměru odstoupit od kurzu. Oznámení musí být doručeno:
e-mailem na adresu team@impactacademies.cz
poštou na adresu Náměstí Míru 9, 120 53 Praha 2-Vinohrady, k.227
písemným oznámením na pobočce Impact

Vaše oznámení není účinné, dokud jej neobdržíme. Důrazně doporučujeme, abyste při podání výpovědi vyčkali na naše potvrzení. Naším cílem je odpovědět do 48 hodin, ale pokud neobdržíte odpověď e-mailem do 48 hodin, musíte nám to oznámit telefonicky na +420723559923.

4. Pokud se rodič/student rozhodne z kurzu odstoupit (ať už písemným prohlášením nebo jinak) a poté se rozhodne do kurzu znovu nastoupit, Impact Academies & Camps si vyhrazuje právo požadovat plnou úhradu za všechny zmeškané lekce.

5. Impact Academies & Camps neposkytuje žádné slevy ani náhrady za zmeškané lekce.

6. Za předpokladu, že se Impact Academies & Camps dohodly, že rodič provede platbu (platby) po skončení výcviku a platby nebudou provedeny v dohodnutém termínu, má Impact Academies & Camps právo právně požadovat jakýkoli nedoplatek, jakož i náklady na tyto postupy. Stejné pravidlo se uplatní i v situacích, kdy automatické platby (předplatné) selžou a opakovaná platba není zpracována, Impact A&C má právo právně požadovat jakýkoli nesplacený zůstatek.

7. Centrum si vyhrazuje právo zrušit místo studenta na kurzu, pokud nebyla uhrazena celá platba (nebo dohodnutý platební plán).

8. Žádná platba provedená ve prospěch Impact Academies & Camps není vratná.

9. Impact Academies & Camps mohou občas nabídnout metody doháněcí výuky, jako jsou soukromé lekce nebo prázdninové tábory. Impact Academies & Camps mohou tyto služby zpoplatnit. Pokud Impact Academies & Camps tyto služby neúčtuje a zákazník odstoupí od kurzu před tím, než uhradí celou částku za kurz, Impact Academies & Camps má právo požadovat platby za doháněcí lekce, které původně nabízel zdarma.

Cenové balíčky (ve formě předplatného)
1. Nabízíme flexibilní: předplatné:
měsíční (4 lekce)
3 měsíce (12 lekcí)
9 měsíců (36 lekcí).
Všechny ceny jsou uvedeny na našich webových stránkách a mohou se změnit.
Pro předplatné na 3 měsíce a 9 měsíců jsou k dispozici 2 možnosti:
Měsíční splátky
Platba v plné výši

2. Měsíční, 3měsíční a 9měsíční předplatné musí být dokončeno před zahájením kurzu. Datum zahájení musí být do 1 týdne od provedení první platby. Pokud je platba provedena v období, kdy neprobíhají lekce kódování, bude datum zahájení posunuto na první den, kdy budou lekce obnoveny.
3. Impact Academies & Camps účtuje poplatky za pozdní platby. Podívejte se prosím do níže uvedené sekce „Poplatky za pozdní platby“.
4. Impact Academies & Camps si vyhrazuje právo odhlásit studenty v případě zmeškání platby.
5. Je vaší odpovědností sledovat, zda jsou pravidelně prováděny opakované platby. Kontaktujte prosím svou vlastní banku, abyste se ujistili, že platby nejsou zadržovány nebo odmítány.

Předplatné / opakované automatizované platby
1. Založením předplatného prostřednictvím služby Stripe udělujete Impact Academies & Camps souhlas s tím, aby vaším jménem inicioval platbu nebo sérii plateb. Při dokončení první platby si prosím zkontrolujte všechny podmínky. Souhlas udělíte zaškrtnutím políčka, že jste si plně přečetli a porozuměli našim smluvním podmínkám a zásadám ochrany osobních údajů.
2. Výchozí předpokládaná frekvence plateb je jednou za měsíc nebo 3 měsíce, přesná frekvence se však zobrazí při nastavování plánu předplatného / opakovaných plateb. Platby jsou vybírány automaticky ve stejný den každého měsíce od okamžiku, kdy rodič zahájil předplatné a provedl první platbu. Např. pokud byla první platba provedena 4. září, opakované platby budou vybírány 4. den každého měsíce. Zápisné a ostatní poplatky budou zpracovány samostatně.
3. Částka, která bude stržena z vašeho účtu, se vám zobrazí při nastavení plánu předplatného.
4. Studenti nebo jejich zákonní zástupci, kteří si předplatné původně nastavili, obdrží e-mailovou upomínku o každé nadcházející platbě 3 dny před jejím uskutečněním.
5. Pokud se rozhodnete předplatné změnit, musíte zaslat e-mail s potvrzením preferovaného balíčku, po kterém chcete jít, a Impact Academies & Camps provede následující kroky a potvrdí je zpět:
  • E-mail potvrzující nové platební údaje.
  • Po obdržení celé platby za nové předplatné bude stávající předplatné ukončeno. Nové předplatné bude provedeno s platností od 1. dne následujícího měsíce.
  • Veškeré předplacené lekce z předchozího předplatného budou převedeny do následujícího měsíce.

Způsoby platby
  • Kreditní karty / debetní karty
  • Přímý bankovní převod - bankovní údaje níže
  • Název účtu: Dovhan IT Centrum s.r.o.
  • Banka: CESKA SPORITELNA A.S.
  • Účet: 6690189329/0800

Poplatky za pozdní platby
1. V případě, že platba předplatného nebyla uhrazena, a proto nemůžeme vaši platbu inkasovat po dobu 8 po sobě jdoucích dnů v měsíci, bude vám na účet připsán poplatek z prodlení ve výši 200,00 CZK.
Poplatky z prodlení se účtují za každou opožděnou měsíční splátku, například 1 měsíc v prodlení = 200,00 CZK, 2 měsíce v prodlení = 400,00 CZK, 3 měsíce v prodlení = 600,00 CZK a tak dále, u plateb, které jsou 2,4 měsíce v prodlení, se měsíce zaokrouhlují nahoru a podle toho se účtují poplatky z prodlení.

Finanční potíže
1. Pokud máte kdykoli potíže s plněním dohodnutých plateb, kontaktujte prosím zaměstnance na +420723559923 nebo e-mailem na adrese team@impactacademies.cz
Upozornění: pokud se nám neozvete před splatností platby, budou účtovány poplatky z prodlení.

Online sezení
1. Online kurzy se vztahují na studium kurzu mimo prostory Impact Academies & Camps.
2. Studenti nebo jejich rodiče/opatrovníci jsou zodpovědní za zajištění přístupu k požadovanému hardwaru a softwaru pro studium kurzu. To zahrnuje mimo jiné počítače, notebooky, monitory, aplikace, programy, připojení k internetu, sluchátka, mikrofony a vybavení. Veškeré náklady hradí student nebo jeho rodič/opatrovník. Impact Academies & Camps nenesou žádnou odpovědnost za úhradu těchto nákladů v jakékoliv formě či podobě. To mimo jiné zahrnuje úhradu nákladů dodávající společnosti nebo jednotlivci, náhrady nebo slevy.
3. Studenti nebo jejich opatrovníci jsou zodpovědní za zajištění stabilního internetového připojení při zapojení do online výuky.
4. Studenti musí být v tiché místnosti mimo dosah jakýchkoli rušivých vlivů nebo hluku.
5. Může být nutná přítomnost rodičů, aby studentům pomohli s případnými technickými potížemi.
6. Lektoři nebo zástupci Impact Academies&Camps mají právo ztlumit zvuk nebo studenty z online učebny vyřadit, pokud to budou důvodně považovat za zájem společnosti nebo ostatních studentů.

Soukromá výuka
1. Svou lekci můžete bezplatně přesunout na jiný termín, pokud to oznámíte minimálně 24 hodin předem. Toto oznámení musí být podáno písemně na e-mailové adrese team@impactacademies.cz a musí obsahovat správné údaje o studentovi a lekci.
2. Neoznámení změny termínu lekce 24 hodin předem bude považováno za „No Show“ a bude započítáno do vašich zaplacených hodin.
3. Pokud má vaše dítě až 2 záznamy „No Show“, může přesto kurz dokončit a získat akreditovanou kvalifikaci. Jakékoli další záznamy „No Show“ budou vyžadovat náhradní lekce. Za každou zmeškanou hodinu bude účtován poplatek 750CZK za opakování.

Autorita, pozastavení a vyloučení
1. Impact Academies & Camps si vyhrazuje právo přijmout opatření, která důvodně považuje za nezbytná k udržení kázně, zajištění bezpečnosti a dobrého stavu zaměstnanců, studentů a vybavení.
2. Impact Academies & Camps si vyhrazuje právo pozastavit docházku nebo vyloučit studenta, jehož docházka, práce nebo chování jsou podle jejího odůvodněného názoru neuspokojivé. Za těchto okolností nebude mít Impact Academies & Camps žádnou povinnost vrátit jakékoli poplatky a bude mít právo požadovat platby za jakékoli nezaplacené již uskutečněné lekce.

Zkušební lekce
1. Můžeme vám nabídnout hodinovou nebo dvouhodinovou zkušební lekci zdarma. Zkušební lekce zdarma je určena pro děti ve věku od 5 do 17 let.
2. Studenti mimo tuto věkovou skupinu mohou za zkušební lekci zaplatit, a to 750 CZK.
3. Zkušební lekci si musí objednat dospělá osoba, buď rodič, nebo zákonný zástupce, který bude za dítě během lekce zodpovědný.
4. Každé dítě má nárok pouze na jednu zkušební lekci zdarma.
5. Další zkušební lekce nad rámec úvodní lekce jsou k dispozici za poplatek 750 CZK.
6. Vyhrazujeme si právo zrušit nebo přesunout zkušební lekce z důvodů, jako je nedostupnost instruktora nebo technické problémy. V takových případech vynaložíme přiměřené úsilí, abychom vás o tom předem informovali.
7. Vyhrazujeme si právo zrušit zkušební lekce, pokud vás považujeme za nezpůsobilé z důvodů, jako je odhalení spamu nebo vaše zeměpisná poloha.
8. Rodiče mohou zkušební lekci jednou bezplatně přeobjednat, pokud tak učiní alespoň 24 hodin před původně plánovaným časem lekce.
9. Všechny zkušební lekce jsou nahrávány z důvodu zajištění kvality a bezpečnosti. Naši lektoři nemají možnost nahrávání v průběhu lekce zrušit. Nahrávky se uchovávají pouze po dobu 14 dnů. Z důvodu zajištění kvality a bezpečnosti mohou být některé nahrávky uchovávány déle.
10. Rodiče nebo zákonní zástupci mohou požádat o vymazání nahraných lekcí tak, že se obrátí na náš tým zákaznické podpory. O vymazání záznamu však rozhoduje Akademie na základě svého uvážení a spravedlivého odůvodnění.
11. Veškeré materiály, obsah nebo zdroje poskytnuté během zkušební lekce zůstávají duševním vlastnictvím společnosti Impact A&C a nesmějí být používány ani šířeny bez předchozího souhlasu.
12. Přestože se snažíme zajistit bezpečné a poutavé prostředí pro výuku, neneseme odpovědnost za případná zranění, škody nebo ztráty, ke kterým může dojít během zkušební lekce.
13. Berete na vědomí, že účast na zkušební lekci s sebou nese neodmyslitelná rizika, a přebíráte plnou odpovědnost za účast svého dítěte. Důrazně doporučujeme prostudovat si náš úplný seznam zásad, abyste zajistili plné dodržování pravidel Impact Academies & Camps.
14. Za porušení těchto podmínek nebo z jakéhokoli jiného důvodu můžeme podle našeho uvážení ukončit nebo pozastavit váš přístup ke službě zkušební lekce.

Akce a nabídky
1. Příležitostně můžeme nabídnout speciální akce, slevy nebo lekce zdarma pro naše kurzy kódování pro děti. Tyto propagační nabídky jsou k dispozici po omezenou dobu a jejich dostupnost je vzhledem k malému počtu našich skupin omezená. V době vaší poptávky vám náš obchodní tým potvrdí přesné termíny, lhůty nabídek a případné podmínky. Vyhrazujeme si právo naše propagační akce stáhnout nebo upravit podle vlastního uvážení.

Fotografování a natáčení videa na Software Academy
1. Čas od času budou Impact Academies & Camps pořizovat fotografie, videa, zvukové záznamy, rozhovory, písemné recenze a zpětnou vazbu dětí během jejich pobytu u nás.
2. Tento obsah slouží výhradně pro reklamní a marketingové účely, které se mohou objevit v materiálech třetích stran, jako jsou webové stránky a letáky.
3. Přihlášením dítěte do kurzu u nás s tím dáváte souhlas. Pro další informace o tomto nebo pro odhlášení nám prosím zašlete e-mail s podrobnými informacemi na adresu: team@impactacademies.cz.
4. V e-mailu uveďte následující informace: Jméno dítěte, rezervovaný kurz a datum rezervace.

Osobní majetek
1. Doporučujeme, aby si studenti s sebou nebrali žádné cennosti.
2. Impact Academies & Camps nenese žádnou odpovědnost za ztrátu a poškození jakéhokoli osobního majetku.

Zpracování informací
Impact Academies & Camps zajistí, aby vaše údaje byly zpracovávány spravedlivě a zákonně. Informace budeme zpracovávat pouze v případech, kdy:
1. nám to umožňuje zákon, nebo
2. jste udělili svůj souhlas tím, že jste souhlasili s těmito podmínkami a našimi zásadami ochrany osobních údajů, nebo
3. jsme obdrželi soudní příkaz

Zajištění bezpečnosti a přesnosti vašich osobních údajů
1. Impact Academies & Camps zajišťuje, aby informace uchovávané v našich počítačových systémech, na discích a v našich papírových archivačních systémech byly zabezpečeny proti neoprávněnému nebo nezákonnému zpracování nebo náhodné ztrátě, zničení či poškození osobních údajů.
2. Za účelem plnění svých funkcí může Impact Academies & Camps získávat informace o vás od jiných osob nebo je jiným osobám poskytovat, ale můžeme tak činit pouze v souladu se zákonem.
3. Jakékoli třetí strany, od kterých získáváme osobní údaje nebo kterým osobní údaje předáváme, jsou rovněž povinny dodržovat zákon o ochraně osobních údajů a nejnovější předpisy týkající se ochrany osobních údajů v České republice.
4. Impact Academies & Camps shromažďuje a zaznamenává pouze ty osobní údaje, které jsou nezbytné k plnění jejích funkcí, nic víc.
5. Informace, které zaznamenáváme, jsou založeny na faktech, a pokud je zaznamenán názor, je relevantní a podložený.

Sdílení dat
1. Impact Academies & Camps bude sdílet osobní údaje pouze s těmi organizacemi, se kterými je to ze zákona nutné, a pokud je sdílení osobních údajů nezbytné, budeme postupovat v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Uchovávání informací
1. Informace budeme uchovávat pouze v případě, že existuje obchodní potřeba a je vyžadována zákonem. Nebudou uchovávány déle, než je pro daný účel nezbytné a v souladu se zákonnými požadavky.

Vyšší moc
1. Neneseme odpovědnost za škody způsobené zpožděním nebo neplněním našich povinností podle této smlouvy, pokud je toto zpoždění nebo neplnění způsobeno příčinou mimo naši kontrolu nebo bez jejího zavinění či nedbalosti, v důsledku událostí vyšší moci, mimo jiné včetně válečných událostí, zásahů vyšší moci, zemětřesení, nepokojů, požárů, slavnostních akcí, sabotáží, nedostatku pracovních sil nebo sporů, přerušení internetu, technické poruchy, přerušení námořního kabelu, hackerských útoků, pirátství, podvodů, nezákonných nebo neoprávněných.

Řešení sporů a příslušnost
1. Výslovně souhlasíte s tím, že tvorba, výklad a plnění těchto Podmínek používání a veškeré spory z nich vyplývající budou řešeny v rozhodčím řízení. Dále souhlasíte s tím, že obsah tohoto oddílu zůstává v platnosti i po ukončení nebo vypršení platnosti Podmínek používání a/nebo Zásad ochrany osobních údajů.
Rozhodčí řízení: V případě, že strany nebudou schopny vyřešit spor smírnou cestou, bude uvedený spor postoupen k rozhodčímu řízení jedinému rozhodci, kterého jmenujeme, a nález vydaný tímto jediným rozhodcem bude platný a závazný pro všechny strany. Veškeré náklady rozhodčího řízení budou hrazeny výhradně v souladu s rozhodnutím rozhodce.
Výslovně souhlasíte s tím, že Podmínky používání, Zásady ochrany osobních údajů a jakékoli další dohody uzavřené mezi stranami se řídí zákony, pravidly a předpisy České republiky.
Pokud máte jakékoli dotazy týkající se těchto Podmínek používání, postupů na webových stránkách nebo vašich zkušeností, můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese team@impactacademies.cz.

Stížnosti
1. Snažíme se, aby naši členové byli s poskytovanými službami spokojeni, ale jsme dostatečně realističtí na to, abychom věděli, že ne vždy jde vše podle plánu. Pokud máte stížnost, chceme o ní vědět co nejdříve, abychom ji mohli plně prošetřit a věc vyřešit.

V případě jakýchkoli dotazů se můžete kdykoli obrátit na team@impactacedemies.cz a některý z členů našeho týmu vám rád pomůže.


OBHODNÍ PODMÍNKY - TABOR
(VOP-TABOR)



Důležité upozornění: Tyto podmínky obsahují ustanovení o závazném rozhodčím řízení a zřeknutí se hromadné žaloby. Přečtěte si je prosím pozorně, protože ovlivňuje vaše zákonná práva, jak je podrobně popsáno v části o závazné individuální arbitráži níže.

VŠEOBECNÉ

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem Dovhan IT Centrum s.r.o., IČO: 22002375 , se sídlem U Hájovny 900, 252 43 Průhonice, IBAN: CZ34 0800 0000 0066 9018 9329, otevřená u bance Česká spořitelna právně zastoupenou jednatelka Nataliie Dovhan (dále jen škola), a zákazníkem (rodičem/zástupcem dítěte), který objednává tábory.
Tato smlouva upravuje váš přístup a používání: (a) stránek impactacademies.cz (b) různých mobilních softwarových aplikací „impact Academies & Camps“ („mobilní aplikace“) a (c) všech soukromých přístupových portálů pro studenty a rodiče středisek „Impact Academies & Camps“ („portál(y)“). V této smlouvě používáme termíny „my“ nebo „nás“ pro společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. obchodující pod názvem Impact Academies & Camps. Termín „Platforma“ používáme pro označení Webových stránek, mobilních aplikací a Portálu(ů) dohromady, jednotlivě i v jakékoli kombinaci. Tato smlouva je zamýšlena jako široce platná a řídí se jí veškerý přístup a používání Platformy, informací nebo obsahu obsaženého v Platformě a všech aspektů Služeb (definovaných níže).

Používáním platformy vyjadřujete souhlas s touto smlouvou. Pokud s touto smlouvou nesouhlasíte, nesmíte platformu používat.

Prohlašujete, že jste způsobilí být vázáni touto smlouvou a jste právně oprávněni provádět veškeré rezervace a nákupy, nebo pokud jednáte jménem společnosti nebo jiné osoby či subjektu, že jste oprávněni zavazovat a provádět tyto rezervace a nákupy jménem této společnosti, osoby nebo subjektu. Abychom zjistili, zda dodržujete tuto smlouvu, můžeme monitorovat váš přístup a používání platformy a služeb v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů.

TATO SMLOUVA UZAVÍRÁ TRVALOU PRÁVNÍ SMLOUVU MEZI VÁMI A SPOLEČNOSTÍ DOVHAN IT CENTRUM S.R.O. (pod obchodním názvem IMPACT ACADEMIES & CAMPS). POUŽÍVÁNÍM, NÁVŠTĚVOU NEBO PROHLÍŽENÍM PLATFORMY NEBO SLUŽEB PŘIJÍMÁTE TUTO SMLOUVU A SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE SE JÍ BUDETE ŘÍDIT. POKUD S TĚMITO PODMÍNKAMI NESOUHLASÍTE, NEMĚLI BYSTE PLATFORMU NEBO SLUŽBY POUŽÍVAT.

Na některé funkce Platformy a/nebo Služby se mohou vztahovat další podmínky, které budou uvedeny v souvislosti s těmito funkcemi. Veškeré takové dodatečné podmínky jsou do této smlouvy začleněny formou odkazu. V případě rozporu mezi dodatečnými podmínkami a jakýmkoli ustanovením této Smlouvy mají přednost dodatečné podmínky, avšak pouze s ohledem na Stránky, Portál(y) a/nebo jakoukoli Službu (definovanou níže), na kterou se dodatečné podmínky vztahují.

Společnost Dovhan IT Centrum s.r.o. (pod obchodním názvem Impact Academies & Camps) si vyhrazuje právo tuto smlouvu kdykoli upravit, změnit nebo aktualizovat bez předchozího upozornění. Změny nabývají účinnosti okamžitě po jejich zveřejnění na platformě. Vaše další používání Platformy a/nebo jakékoli Služby (definované níže) po zveřejnění změn představuje potvrzení a přijetí Smlouvy a jejích změn. S výjimkou případů uvedených v tomto odstavci nelze tuto Smlouvu měnit.

Preambule
1. Smluvní strany prohlašují, že jsou způsobilé uzavřít tuto smlouvu, stejně jako způsobilé nabývat v rámci právního řádu vlastním právním jednáním práva a povinnosti.

Předmět smlouvy
1. Na základě této smlouvy uzavřené mezi shora uvedenými smluvními stranami bude dítěti poskytováno místo v dětském denním denním táboře za následujících podmínek.
● Délka jedné směny (týdne) je 5 pracovních dnů od pondělí do pátku.
● Pracovní doba tábora je od 9.00 do 17.00 hodin.
● Počet dětí ve skupině je 10 osob, 2 učiteléna skupinu.
● Škola poskytuje tři jídla denně: lehká snídaně, kompletní oběd (teplá jídla provádí partnerská organizace – Smakolyky s.r.o. - na adrese J. Masaryka, 36, 12000 Praha 2-Vinohrady), odpolední svačina.

2. Škola se zavazuje poskytovat ditěti v rámci své činnosti služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře, a to v souladu s touto smlouvou, obecně závaznými právními předpisy, školním vzdělávacím programem a interními předpisy vydanými školou, během roku 2025. Konkrétní termíny účasti dítěte na táboře si strany dohodnou v příloze č. 1 této smlouvy.
Vše popsané v tomto článku se pro účely smlouvy společně dále nazývá jen " služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře".
3. Služby v podobě poskytnutí místa v tomto denním táboře bude škola poskytovat ve vlastním školním areálu, případně v jiných objektech a zařízeních určených školou.
Hlavní adresa pro denní tábor – Náměstí Míru 820/9, 12000 Praha 2-Vinohrady.

Platební podmínky
1. Rodiče dítěte se zavazují hradit za poskytování služeb platby ve stanovené výši, a to po dobu trvání této smlouvy, a jsou splatny na účet poskytovatele Skoly uvedený dale nebo v hotovosti, dle níže uvedených platebních podmínek. Úhrada - připsání na účet.
2. Číslo účtu: 6690189329/0800
IBAN: IBAN CZ 34 0800 0000 0066 9018 9329,
SWIFT/BIC: GIBACZPX
3. Platba se provádí na základě faktury vystavené školou, při platbě v hotovosti vystavuje Škola doklad o zaplacení.
4. Uhrada 100 procent musí být provedena nejpozději 1. den každého nového týdne konání tábora;
V případě neuhrazení platby za první a kterýkoli další týden tábora má Škola právo odmítnout Rodičovi přijetí dítěte na tento nezaplacený týden.
5. V případě nemoci dítěte v týdnu tábora: přesun na jiné směny.
6. Cena zahrnuje: směnnou činnost, školící materiály, oběd, svačiny a pitný režim.
Cena nezahrnuje: platbu vstupenek pro případné další činnosti (na výstavy, muzea atd.);
7. Cena taboru nezahrnuje žádné úrazové pojištění účastníků.
8. V případě vládních opatření, karantény či opatření vyhlášeného hygienickou stanicí pro danou školu platí následující kompenzace - рřevedení na jinou aktivitu /např. Kurz nebo denní tábor/ - 100% poměrné částky za dané období.
9. V případě, že jde do karantény pouze daný účastník a nikoli celá škola, jde o překážky na jeho straně /bere se jako nemoc/ a účastník si může nahradit zameškané lekce účastí na náhradní lekci.

Práva a povinnosti smluvních stran
1. Škola je povinna poskytnout dítěti mimoškolní služby denních táborů. Škola je dále povinna informovat o všech rozhodných skutečnostech rodiče dítěte, např. telefonicky či elektronicky, na osobních schůzkách.
2. Veškeré informace o dítěti je škola povinna sdělovat pouze rodiči, který má dítě ve své péči.
3. V případě nezvládnutých kázeňských problémů s účastníkem si Škola vyhrazuje právo vyloučit jej a uplatnit příslušný storno poplatek.
4. Tabory probíhají bez přítomnosti rodičů.
5. Děti nesmí opustit bez souhlasu vedoucích instruktorů objekt či prostory. Při veškerých pohybových aktivitách je dítě povinno dbát pokynů vedoucích, nevzdalovat se od skupiny. Dle pokynů vedoucích děti nesmí chodit bez souhlasu na určitá místa.
Děti musí respektovat pokyny vedoucích.
V případě zdravotních problémů musí dítě tyto problémy neprodleně nahlásit vedoucímu. Je zakázáno užívat léků bez souhlasu vedoucího (i vlastní léky - nutno oznámit vedoucímu).
Děti by měly dodržovat zásady slušného chování. Je přísně zakázáno užívání vulgarismů.
6. Rodiče dítěte se zavazují před začátkem prvního týdne tábora poskytnout kopii občanského dokladu a pojištění dítěte.
V den nástupu dítěte na tábor je nutné odevzdat vedoucímu potvrzení o zdravotní způsobilosti dítě vykonávat pohybové aktivity a potvrzení o bezinfekčnosti. Dále upozornění o veškerých zdravotních problémech, které mohou jakkoliv bránit dítěti vykonávat pohybové aktivity, popřípadě seznámit vedoucí s veškerými zdravotními omezeními
Rodiče dítěte jsou dále povinni:
a) oznamovat škole a školskému zařízení svoje údaje jimiž rodiče dítěte disponují, např. místo trvalého pobytu, adresu pro doručované písemností, telefonické spojeni, další údaje /např. svěření dítěte do péče jednomu z rodičů/, které jsou podstatné pro taboru,
b) řídit se pokyny školy pro rodiče,
c) vytvořit dítěti vhodné podmínky pro jeho pobytu v táboře,
d) informovat školu o změnách ve skutečnostech, které jsou podstatné pro průběh taboru, zejména o změnách zdravotní způsobilosti či zdravotních obtížích,
e) vyzvedávat si dítě po ukončení dne (17h), a to osobně nebo prostřednictvím jini zmocněné osoby, jejíž údaje nahlásí písemně škole. Každý den po ukončení příměstského tábora si dítě vyzvedne zákonný zástupce, popřípadě jiný doprovod. Pokud by dítě mělo odcházet po ukončení bez doprovodu. Je nutné ráno při předání dítě vedoucímu současně předat dokument, ve kterém bude uvedeno, že dítě může po ukončení odcházet samo, a že je za něj přebírána zodpovědnost.
7. Rodiče dítěte souhlasí s přivoláním lékaře nebo s odvozem dítěte do nemocnice a s jeho ošetřením v případě, že dítě onemocní nebo se mu stane úraz. Rodiče jsou povinni se dostavit neprodleně do školy, budou-li informováni, že jejich dítě je nemocné nebo zraněné. Dále zplnomocňují zaměstnance školy poskytnout dítěti první pomoc.
8. Rodiče souhlasí s tím, že jejich dítě může v doprovodu zaměstnanců školy jít na procházky, výlety a exkurze, které zahrnují přepravu. Dopravním prostředkem může být autobus, minibus, automobil pracovníků, vlak nebo městská hromadná doprava. Rodiče také potvrzují souhlas, že děti v doprovodu zástupců školy půjdou na oběd, který bude organizovat Smakolyky s.r.o. - na adrese J. Masaryka, 36, 12000 Praha 2-Vinohrady.
9. Rodiče souhlasí s tím, že škola může dítě fotografovat a pořizovat záznamy z výuky pro informační a prezentační účely školy. Rodiče souhlasí s tím, aby poskytovatel bezplatně reprodukoval a používal jméno, podobizny a hlas dítěte v různých tiskových, zvukových a obrazových médiích. Příjemce uděluje poskytovateli veškerá práva k materiálům vytvořeným v rámci poskytování kurzu a souhlasí s jejich umístěním, zveřejněním a zobrazením v jakémkoli médiu, společně nebo samostatně.
10. V závislosti na vývoji technologií má škola právo kdykoli změnit program jednotlivých kurzů.
Škola si vyhrazuje právo jednostranně změnit rozvrh přednášek a také vyměnit lektora.
V každém případě škola garantuje, že úroveň kvalifikace jejích lektorů je pro vedení tohoto typu kurzu dostatečná, všichni lektoři školy mají potřebné vzdělání v tomto oboru a praktické zkušenosti v tomto oboru.
Informace o změnách jsou účastníkům poskytovány na našich webových stránkách, na recepci školy, dále e-mailem, přes WhatsApp a dalšími dohodnutými messengery.
Rodiče souhlasí s tím, že kurzy jsou vedeny v češtině, a v případě potřeby dodatečně ruštině, ukrajinštině, angličtině. V případě, že některý z uvedených jazyků není pro ditě vhodný pro porozumění kurzu, je rodič povinen při podpisu této smlouvy na tuto skutečnost upozornit školu, aby zajistila řádný překlad informací pro ditě. Pokud rodič při podpisu smlouvy nevyjádří nesouhlas s některým z uvedených jazyků, má se za to, že škola svou povinnost splnila odpovídajícím způsobem poskytnutím informací v kterémkoli z nich nebo v jakékoli jejich kombinaci.
11. Ditě a rodič je, kromě jiných povinností stanovených touto smlouvou a jinými obecně závaznými právními předpisy, povinen:
a) účastnit se případného programu či aktivit připravených školou
b) dodržovat školní řád, vnitřní předpisy školy a další předpisy a pokyny školy, včetně předpisů zajišťujících ochranu zdraví a bezpečnost
c) plnit pokyny pedagogických i nepedagogických pracovníků školy vydané v souladu s obecně závaznými právními předpisy, školním řádem a vnitřními předpisy školy
d) oznamovat škole a školskému zařízení svoje údaje, např. místo trvalého pobytu, adresu pro doručovaní písemností, telefonické spojeni, další údaje, které jsou podstatné pro průběh vzdělávání a využívání školských služeb.
12. Zpětné omlouvání lekcí není možné z žádných důvodů, neomluvené lekce propadají a nevzniká za ně nárok na náhradu.

Bezpečnostní a hygienická pravidla
1. Učitel přebírá odpovědnost za dítě pouze po dobu trvání tábora ve výše uvedeném režimu. Rodiče upřesní předem osoby, kterým může Učitel dítě vydat.
2. Taboru se mohou účastnit pouze zdravé děti. Pokud by dítě vykazovalo zjevné známky onemocnění, je Učitel oprávněn zrušit dítěti učastí.
3. Do prostor školy a učebny je zakázáno nosit předměty ze skla a potraviny, drogy či jiné toxické a nebezpečné předměty.
4. Pokud je potřeba zajistit dítěti individuální stravování, které zajišťuje rodič, jsou podmínky takového stravování dohodnuty se Školou před začátkem každého nového týdne tábora dodatečně.
5. Škola upozorňuje, aby účastník tábora nenosil s sebou drahou elektroniku, fotoaparát, případně jiné cennosti (šperky, hodinky). Z důvodu charakteru akcí nemůže odpovídat za případné ztráty. Pokud účastník této výzvy přesto neuposlechne, Škola neodpovídá za ztrátu věcí dítěte.
6. Vzhledem k tomu, že děti jsou vyučovány s použitím drahého školního vybavení, vyjadřují rodiče podpisem této smlouvy souhlas s uhrazením nákladů na toto vybavení v případě, že je dítě úmyslně nebo z nedbalosti rozbije nebo znefunkční. Rodič se v tomto případě zavazuje po dohodě se školou uhradit opravu zařízení nebo pořídit nové v závislosti na typu poruchy a případné rychlosti opravy. V každém případě zůstává volba řešení situace na škole a rodič se zavazuje vyhovět do 3 dnů od podání žádosti školy o kompenzaci potvrzené posudkem odborníka.

Ukončení smluvního vztahu
1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem zaplacení tábora.
2. Zrušení musí být provedeno písemně na adresu Skoly. V případě odstoupení od smlouvy mimo tuto vyhrazenou lhůtu budou uplatněny storno poplatky dle platebních podmínek.
V případě ukončení smlouvy z podnětu klienta do 21 a více dnů před zahájením uhrazeného kurzu se náklady vrací v plné výši. Pokud bude Škola informována v kratší lhůtě, ale v každém případě více než 10 dní před zahájením kurzu, Škola vrátí Klientovi 50 % nákladů.
Pokud bude smlouva ukončena z podnětu klienta od 9 až 3 dnů před zahájením kurzu, bude klientovi vráceno 20 % zaplacených nákladů, v případě oznámení méně než 3 dnů předem, škola si vyhrazuje právo rozhodnout o ponechání plné ceny zaplacených nákladů. Tyto podmínky jsou dány tím, že skupina na kurz je nabrána předem a škola v každém případě nese náklady na úhradu pronájmu prostor, kde se kurz koná, úhradu nákladů na služby lektorů, kteří kurz vedou, a další výdaje, bez ohledu na to, zda se jeden z klientů kurzu účastní či nikoli.
3. Pro dobu od doručení výpovědi škole do doby ukončení smluvního vztahu je povinností rodičů dítěte i nadále hradit školné ve smluvené výši.
4. Kromě způsobu shora uvedeného lze tuto smlouvu ukončit též:
a) písemnou dohodou smluvních stran
b) uplynutím 10 kalendářních dnů, po které trvalo prodlení rodičů s placením jakékoliv částky, na kterou škole vznikl nárok podle této smlouvy, pokud nedojde ze strany školy jednostranně k prodloužení této lhůty, když tímto nejsou dotčena práva školy na náhradu škody, úhradu smluvní pokuty, popřípadě dalších sankcí uvedených v této smlouvě
c) jiným, zákonem stanoveným důvodem
5. Prodlení se zaplacením plateb v délce vyšší než 10 dnů je pro školu vždy důvodem pro okamžitou výpověď této smlouvy bez výpovědní lhůty, záleží však na vedení školy, zda tuto možnost využije.
6. Okamžitou výpovědí ze strany školy nezaniká škole nárok na úhradu platby za výpovědní dobu, jak je uvedeno v této smlouvě. Výpovědí se rozumí doporučený dopis, který bude zaslán prostřednictvím poštovního přepravce na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy či předán rodiči dítěte.

Salvatorní ustanovení
V případě, že některá ustanovení této smlouvy jsou nebo se stanou neúčinná, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy účinná. Strany se zavazují nahradit neúčinná ustanovení této smlouvy ustanovením jiným, účinným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního neúčinného.

Sankční ustanovení
Sankční podmínky jsou stanoveny s ohledem na možné porušení podmínek smlouvy ze strany rodičů. Je však třeba upozornit, že pokud rodiče vypoví smlouvu řádným způsobem a ve stanoveném termínu, nevystavují se riziku smluvní pokuty.
1. V případě prodlení s placením jakékoliv platby ve prospěch Školy ve sjednaném termínu náleží tomuto zákonný úrok z prodlení ve výši stanovené zákonem z dlužné částky za každý den prodlení.
2. V případě, že bude rodiči dítěte zasílána ze strany Školy upomínka týkající se neuhrazené jakékoliv platby, k níž se rodič podpisem této smlouvy zavázal, má poskytovatel právo účtovat si za tento úkon částku 300,- Kč za každou upomínku. Úhrada takto vzniklých nákladů bude připočítána k neuhrazenému dluhu a může být vymáhána.
3. Vyúčtování sankcí proběhne formou vystavení faktury a jejího zaslání na adresu rodičů, se splatností 14 dní od data vystavení a úhrady na účet zařízení poskytovatele.

Závěrečná ustanovení
1. Rozhodným právem v dané věci je české právo, české zákony, a pro rozhodování sporu je místně a věcně příslušný soud ČR, a to I. stupně.
2. Práva spotřebitele z vadného plnění.
(a) Rodiče jako Zájemce – spotřebitel je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) písemně u jednatele společnosti, Sídlo: U Hájovny 900, 252 43 Průhonice, na adrese sídla provozovatele (škola). Uplatnění reklamace se řídí ustanoveními § 13 a 19 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele “).
(b) Provozovatel je povinen reklamaci zájemce přijmout a vydat zájemci písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace a jakým způsobem zájemce reklamaci požaduje vyřídit; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
(c) Jednatel provozovatele nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízená bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění vady, pokud se provozovatel se zájemcem nedohodne na delší lhůtě.
(d) Zájemce bere na vědomí, že neúspěch ve věci, pokud není prokazatelně zaviněn hrubým opomenutím, nedbalostí nebo úmyslným jednáním provozovatele, není důvodem pro uplatnění reklamace ze strany zájemce.
3. Mimosoudní řešení sporu
(a) Zájemce v postavení spotřebitele má právo v souladu s ust. § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení sporů s provozovatelem, pokud tyto spory vyplývají ze smlouvy mezi provozovatelem a zájemcem.
(b) Mimosoudní řešení sporu se zahajuje na návrh spotřebitele. Předpokladem podání návrhu je podle § 20n odst. 2 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele předchozí uplatnění práva, které je předmětem sporu, u provozovatele. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy zájemce uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u provozovatele poprvé.
4. Veškerá komunikace mezi stranami bude probíhat písemně a musí být předložena buď osobně, podpisem nebo e-mailem. E-mailová adresa osoby pověřené dodavatelem je team@impactacademies.cz.