IT Master
Děti se naučí vytvářet 2D a 3D hry, webové stránky pomocí konstruktoru Tilda a vlastní návrhy
8-10 let
Délka kurzu: 9/18 měsíců
Výuka probíhá jednou týdně po 2 hodinách
Další kurzy, které osloví školáky ve věku 5-17 let
děti budou pracovat v profesích, které ještě ani neexistují!
65%
Kódování a digitální gramotnost
jsou nedílnou součástí každodenního života

Proč
70+
POBOČEK
200+
LIDÍ V TÝMU
83
AUTORSKÉ PROGRAMY ZALOŽENÉ NA MEZINÁRODNÍCH METODIKÁCH
20 000+
STUDENTŮ, KTEŘÍ ZMĚNILI
SVŮJ PŘÍSTUP K GADGETŮM
Co se dítě naučí
Vytvářet herní světy, předměty a postavy a animovat je
Programovat 2D a 3D hry
Pracovat v grafických editorech
Prezentovat projekty a mluvit veřejně
Základům konstruktivní komunikace
Vyvíjet webové stránky na Tildě
Algoritmickému myšlení
Jasně stanovovat cíle a dosahovat jich
Pouze 10 % kandidátů se podaří stát se učiteli v impact Academies&Camps.
Špičkoví učitelé
v oblasti IT
Protože věnujeme zvláštní pozornost kvalitě vzdělání
Intenzivní trénink
-Příprava na roli učitele
-Prohloubení do detailů výukových modulů
Ukázková lekce
-Hodnocení účinnosti předání materiálu
-Ověření učitelských dovedností
Detailní rozhovor
- Hodnocení technických znalostí
- Komunikační dovednosti
- Vášeň inspirovat děti
Závěrečné testování
-Hodnocení získaných znalostí
-Kompletní příprava na vzrušující proces učení
Jak probíhá výuka
Obhajoba projektů a certifikát
po každém modulu
Moderní třídy s nejnovějším vybavením
Praktikující učitelé z IT oblasti
Možnost zdarma nahradit zameškanou lekci
Osobní profil studenta,
kde je dostupný rozvrh
Ve skupině pracuje učitel a asistent
Dostupné jsou všechny materiály z lekcí, hodnocení a chat s učitelem a spolužáky
Mezinárodní vzdělávací metodiky
Lekce jednou týdně po dobu 2 hodin
Hotové portfolio projektů a diplom na konci kurzu
Jak probíhá výuka
Mezinárodní vzdělávací metodiky
Moderní třídy s nejnovějším vybavením
Praktikující učitelé z IT oblasti
Ve skupině pracuje učitel a asistent
Lekce jednou týdně po dobu 2 hodin
Možnost zdarma nahradit zameškanou lekci
Osobní profil studenta, kde je dostupný rozvrh
Dostupné jsou všechny materiály z lekcí, hodnocení a chat s učitelem a spolužáky
Obhajoba projektů a certifikát po každém modulu
Hotové portfolio projektů a diplom na konci kurzu
Program
18 měsíců
praktických lekcí
6 modulů
68 lekcí
+ hotové portfolio projektů
ÚROVEŇ 1
24 hodin praxe

Scratch je vizuální programovací nástroj, který vám umožňuje vytvářet hry a animace. V tomto modulu budou děti rozvíjet kreativitu a logiku.
Po absolvování modulu budou studenti schopni:

  • Pochopit základy programování (proměnné, smyčky, logické sekvence)
  • Vytvářet personalizované hry pomocí Scratch
  • Vytvářet postavy a animovat je
  • Soft skills: pracovat s informacemi, řídit pozornost a pochopit svůj úkol v týmové práci
ÚROVEŇ 2
<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.
Životopis dítěte
Mark Karpov
Klíčové dovednosti:
Absolvent kurzu IT Master
  • Vývoj 3D her
  • Tvorba animací a postav
  • Vývoj a design webových stránek
  • Design obsahu
Diplom a certifikát
  • Tvorba podkladů pro tisk, retuše fotografií
  • Tvorba vektorových ilustrací
Po absolvování každého modulu děti obdrží certifikát a diplom po absolvování celého kurzu
Soft skills:
  • Algoritmické myšlení
  • Komunikační dovednosti
  • Tvořivost
  • Veřejné mluvení
12 lekcí
36 lekcí
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
21600 Kč
4 lekce
8100
ŠKOLNÉ
600 Kč / Dvouhodinová lekce
675 Kč / Dvouhodinová lekce
750 Kč / Dvouhodinová lekce
3000
KURZ NA 1 MĚSÍC
KURZ NA 3 MĚSÍCE
KURZ NA 9 MĚSÍCŮ
Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním
osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.
Projekty našich studentů
Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním
osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.
Podívejte se, jak probíhají hodiny a obhajoby projektů